.

כמעט שם! אנא מלא את הטופס לגישה מידית!

נשאר רק להרשם 

TAKING NOTES קורס למעצבות גרפיות עצמאיות מנוסות שרוצות לדעת איך לנהל כל פרוייקט משלב שיחת המכירה, ועד הגשת התוצר ללקוח.

נשמע מעולה. אני רוצה ללמוד לפתח מותגים.

* ממלאים את הפרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם לפרטים נוספים.

* לאחר מילוי הפרטים אפשר לראות את הסילבוס המלא.

* הפרטים שלכם בידיים טובות. לעולם לא נעשה בהם שימוש שאינו הוגן או נעבירם לגורם שלישי. אהה ואנחנו גם לא מספימים :)

שאלות? התלבטויות?

תתקשרו אלי 054-8328302 | או תכתבו לי hagar@curlyblack.com

אז מה זה הקורס הזה?

Taking Notes הוא קורס מקצועי וייחודי לפיתוח מותגים.

הןא מקיף את כל שלבי העבודה משיחת המכירה, דרך תמחור והצעת מחיר, שלבי אפיון מותג, מחקר ופיתוח, הפיכת המחקר לעיצוב, יצירת פרזנטציות מעולות והגשת תוצרים ללקוח וגם שימור וטיפוח מערכות יחסים בין המעצבת ללקוח ובין הלקוח לקהל היעד שלו.

 

הקורס מתאים למעצבות מצויינות עם נסיון של לפחות שנה בשוק, שיודעות לעצב ורוצות לשפר את יכולות ותהליכי העבודה שלהן. גם מעצבים יתקבלו בברכה :)

למה ומי צריך את זה?

עיצוב טוב יותר כאשר הוא מתייחס למערכות היחסים של הלקוח עם לקוחותיו שלו.

קונספט, הוא הרעיון המרכזי שעומד מאחורי העיצוב ותפקידו להעביר מסר באופן ברור. הוא נועד להעביר רגש, ודו שיח עם קהל היעד. עיצוב לא יכול ״לצאת״ כבדרך אגב.
לנו, אנשי העיצוב יש אחריות על העברת המסרים. אנחנו אלה שעל כתפיהם מוטלת אחריות כלפי הלקוח שלנו. אנחנו רוצים שאדם הקורא קטלוג שעיצבנו, פותח אריזה, או מביט בפוסטרים ירגיש את מה שהמותג מכוון אליו. יבין את המסרים שלו. יאהב אותו. זו אחריות כבדה ומדהימה כאחד.

הקורס נבנה כדי להפוך את התהליך של האיך למפורט, ברור ונכון.

בקצרה למי שרוצה לאמל״ק :)

שיחת הכרות ומכירה 

נלמד איך לנהל שיחת מכירה ולפתח את מערכת היחסים כבר בשלב זה.

תמחור והצעת מחיר

התנהלות כלכלית בעסק. 

נלמד שיטת תמחור ייחודית ודרכים לבניית הצעת מחיר. 

אפיון מותג

איך הופכים מותג לנחשק וחזק? איך שומרים אותו כזה לאורך זמן? 

נלמד מה הן השאלות והעקרונות שיובילו אותו להיות כזה.

איך הופכים אפיון למחקר 

נפרט את העקרונות למחקר ונראה דוגמאות מהעולם האמיתי.

הגשת תוצרים ללקוח

מחקר הופך לעיצוב כשיש פיצוח של התובנות שהוסקו מהדרך לכדי ביטויים גרפים. איך מציגים תוצרי עיצוב ללקוח?

נלמד מה הם העקרונות לפרזנטציה מצויינת.

חמוצים מתוקים

מה זה בדיוק חמוצים? 

מה הקשר שלהם למיתוג ולעסקים?

ולמה הם חמוצים?

מבטיחה לפתור את התעלומה (ועוד הרבה יותר) בקורס. 

 

וממש בנקודות, לאסכולה המרפרפת

פרטים חשובים

נשמע מעולה. אני רוצה ללמוד לפתח מותגים.

* ממלאים את הפרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם לפרטים נוספים.

* לאחר מילוי הפרטים אפשר לראות את הסילבוס המלא.

* הפרטים שלכם בידיים טובות. לעולם לא נעשה בהם שימוש שאינו הוגן או נעבירם לגורם שלישי. אהה ואנחנו גם לא מספימים :)

הסילבוס: 

מפגש ראשון - המעצבת, הלקוח ומערכת היחסים בניהם כמפתח להתפתחות העסק.

מיפוי זירת העיצוב וגישות לשיחת מכירה

מפגש שני - תמחור ובניית הצעת מחיר. אפיון מותג והכנת תשתית למחקר ופיתוח לפני עיצוב

מפגש שלישי - איך הופכים אפיון למחקר מעולה, דוגמאות וניתוח המחקר לפני מעבר לעיצוב. 

ציור אותיות, קליגרפיה וחיזוק שרירי הטיפוגרפיה (סדנת בונוס)

מפגש רביעי - הכל על פרזנטציה והגשת תוצרים ללקוח, כלים לפיתוח מערכות יחסים עם קהלי יעד

מפגש בונוס (בתשלום נוסף) למי שישאר לה טעם של עוד - לומדים WIX ככלי עבודה למעצבות   

הסילבוס המלא יופיע לאחר ההרשמה

עינת שמשוני
עינת א. שמשוני, מעצבת גרפית, מאיירת, כותבת ומרצה אי שם ברמת הגולן. מנהלת את סטודיו געש ומלמדת עיצוב. אוהבת מוסיקה טובה, סרטים של טים בארטון ונעליים אדומות. חולקת את אהבותי עם איש אחד שמוכן לסבול אותן ועם חמישה ילדים שאין להם ברירה.

זינה דורמן
זינה דורמן, מעצבת ומאיירת בחסד עליון בסטודיו צהוב ורוד בשם Curly Black, מרצה לטיפוגרפיה בלימודי חוץ של מכללת ויצו חיפה, מציירת אותיות מגיל צעיר ועד היום, על ניירות, קירות, מסכים וכל מי שמסכים. מומחית לגידול גרעיני אבוקדו. יש לה את בוריס, שני כלבים מתוקים ומלא קעקועים.

דדי זוהר

דדי זוהר, מעצב תעשייתי, מעצב גרפי, מומחה לחווית משתמש (UX) ורוקד עם אתרי WIX. מעצב בסטודיו Curly Black בצהוב, ורוד ואפור ירקרק ומרצה במכללת אורט הרמלין. אבא לשני ילדים מתוקים וחתולה. מדבר איטלקית שוטפת ואפשר לקנות אותו עם פסטה טובה ברוטב פומדורו ובירה קרה.

מה יהיה עוד?

חמוצים, חמוציות וסוכריות :)

החלק שאי אפשר בלעדיו! חלק אני אספר וחלק אני אשאיר הפתעה.

תיפתח קבוצת פייסבוק סגורה, בה אפשר יהיה לשאול, להמשיך דיונים שהתחילו בקורס ולא הסתיימו, להעלות דילמות מקצועיות ולשתף בשוטף. הקבוצה תפתח עם המחזור הראשון ואליה יצורפו כל מי שתעבור את הקורס ו/או את הליווי האישי והיא תגדל בקצב נעים ועדין. יהיו בקבוצה גם המרצים שאיתי.

במפגש השלישי תהיה סדנת ציור אותיות וקליגרפיה מהממת, אותה תעביר המעצבת זינה דורמן. יחכו לכן בה הפתעות כיפיות, מפנקות וטיפוגרפיות.

יהיה כיבוד שווה וכשר

הטבה וקדימות לנרשמות לסדנת WIX (לפרטים גללו מטה)

והשאר אני משאירה לדמיון הפרוע.

 

נשמע מעולה. אני רוצה ללמוד לפתח מותגים.

* ממלאים את הפרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם לפרטים נוספים.

* לאחר מילוי הפרטים אפשר לראות את הסילבוס המלא.

* הפרטים שלכם בידיים טובות. לעולם לא נעשה בהם שימוש שאינו הוגן או נעבירם לגורם שלישי. אהה ואנחנו גם לא מספימים :)

שאלות? התלבטויות? 

תתקשרו אלי 054-8328302 | או תכתבו לי hagar@curlyblack.com 

מפגש בונוס

WIX אהובתי ולמה ללמוד אותה בצורה מקצועית?

למה אהובתי?
כי היא פלטפורמה שנותנת מענה רחב ונכון להרבה בעלי עסקים, שלא יכולים להרשות לעצמם להשקיע באתר שדורש גם עיצוב וגם תכנות כדוגמת וורדפרס. WIX היא פלטפורמה מעולה בה כל אחד יכול לעצב ולבנות אתר לבד. גם אם הוא לא מעצב או בונה אתרים מקצועי.

למה אני מציעה וממליצה בחום ללמוד אותה בצורה מקצועית?
מהנסיון שלי, wix, יכולה, עם נגיעה נכונה של עיצוב, להרים אתרים מצויינים ללקוחות ולהגדיל את קהל הלקוחות שלהם, העוקבים שלהם ואת ההכנסות שלהם. על מנת שכל זה יקרה, מומלץ שהכלי הזה יישב בסל המוצרים שאנחנו, כמעצבות, מציעות ללקוחותינו.

אני מאמינה גדולה בלהעשיר את מה שאנחנו יודעות לתת. למדתי את זה דרך הרגליים בעצמי והחלטתי לתת אפשרות לכל מי שנרשמה לקורס, קדימות בהרשמה לסדנא וגם הטבה משמעותית.

שבועיים אחרי תום הקורס תתקיים סדנא יומית בת 4 שעות שכולה WIX טהור.
את הסדנא יעביר דדי זוהר, לעוד פרטים עליו תוכלו לגלול לעל המרצים. עלות הסדנא לנרשמות הקורס 550 ש״ח במקום 700 ש״ח.

*** דמי ביטול לסדנת WIX עד שבועיים לפני תחילת הסדנא 150 ש״ח
במקרה של תקופה הקצרה משבועיים דמי הביטול הינם 250 ש״ח
במקרה של ביטול שלושה ימים ופחות לפני הסדנא לא יוחזר התשלום, אלא אם ימצא מחליף.

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.