.

קורס Taking Notes לפיתוח מותגים

קל. פשוט להרשם.

* הפרטים שלכם בידיים טובות. לעולם לא נעשה בהם שימוש שאינו הוגן
או נעבירם לגורם שלישי. אהה ואנחנו גם לא מספימים :)

* הרשמה זו אינה מחייבת ותעביר אותך לעמוד הסילבוס המלא

אז מה זה הקורס הזה?

קורס מקצועי לפיתוח מותגים, תהליכי עבודה ומערכת יחסים בין מותגים לקהלי יעד.

תוכנית הקורס כוללת חמישה מפגשים לימודיים של קבוצה אינטימית עם 7-9 משתתפות וליווי בקבוצת וואטספ/פייסבוק ייעודית. התוכנית  מקיפה את כל שלבי תהליך פיתוח מותג, מהשלב הראשוני של שיחת מכירה, דרך הבנת מודות תמחור והצעת מחיר ועד לשלבי העבודה העיצובית בפועל, בניית מסמך אפיון מותג עם הלקוח והפיכתו לכלי עבודה המאפשר שיפור חשיבה רעיונאית ויזואלית, פיצוח גרפי, בניית פרזנטציה והגשת מסמך חוקיות מותג ללקוח.

מהקורס הזה יוצאות נשות מקצוע בידיים מלאות ידע שבקלות אפשר ליישם ולייעל בעזרתו כל כך הרבה תהליכים ולשפר משמעותית את יכולות החשיבה הויזואלית והעיצובית.

והכל באווירה כיפית, מחוייכת, נינוחה וביחד.

למה אני צריכה את זה?
או איך הקורס יכול למנף את העסק שלי

אני מאמינה שהקורס הזה הוא נכס לכל מעצבת ולא משנה באיזה שלב בחייה העסקיים והמקצועיים היא נמצאת. אם את מתלבטת ולא בטוחה, אלה השאלות שהייתי שואלת את עצמי:

כמה משיחות המכירה שלך מסתיימות בבקשה להצעת מחיר?

כמה מהצעות המחיר שאת מגישה מסתיימות בסגירת עסקה?

האם את שבעת רצון מתהליכי המיתוג שלך? תהליך ותוצאה? 

האם תהליכי העבודה נכונים לך ומספקים אותך?

האם את מבצעת אפיון מותג או אפיון מוצר בתחילת תהליך עבודה?

האם את יודעת מה לעשות איתו? איך להפוך אותו למחקר ויזואלי, רעיון חזק ולפצח אותו גרפית?

האם את מצליחה להעביר רעיון ויזואלי שיש לך בראש לעיצוב מושלם?

איך נראות הפרזנטציות שאת מעבירה ללקוח? מה אחוזי ההצלחה שלהן?

האם לקוחות עבר שלך חוזרים אלייך?

אם ענית אפילו על חלק מהשאלות האלה בהיסוס, או שאת מרגישה שיש בתשובות עליהן מקום לשיפור, הקורס הזה מיועד לך.

הפער הזה מתסכל. ועוד יותר מתסכל שאת יודעת שאת יכולה, את פשוט לא יודעת איך. כי באקדמיה לא מלמדים תהליכי עבודה. לא מלמדים מערכות יחסים. להתמודד עם התנגדויות. לא מלמדים איך לאפיין מותגים ובטח שלא מה עושים עם המידע שבו.

להיות מעצבת כשרונית זו נקודת פתיחה מעולה. אבל היא לא מספיקה כדי לנהל עסק מצליח.

בקורס נלמד על כל מה שקורה מאחורי הקלעים של כל פרוייקט:

- איך מייצרים שיחת מכירה שתוביל להצעת מחיר

- מתודות תמחור, בניית הצעת מחיר והתמודדות עם התנגדויות

- הכנת מסמך אפיון מותג, ניתוח שלו והסקת מסקנות

- איך בונים מחקר ויזואלי, איך מוציאים ממנו רעיון ויזואלי חזק ואיך מפצחים אותו גרפית

- איך לייצר פרזנטציות מעולות ואיך להציג אותן

- איך מגישים פרוייקט ללקוח

- איך מייצרים מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחות.

כדי להיות בעצמכן המותג שאתן רוצות להיות עבור הלקוחות, העסקים והמותגים שאת עובדת איתם חשוב ללמוד את הדרך כולה ולהעמיק בה. 

אם את מעצבת או אשת תוכן מתחילה, אני בטוחה שהקורס הזה יתן לך את כל הכלים שיעשו לך סדר בעסק. במותג שאת. בתהליכי עבודה.

אם את מעצבת או אשת תוכן ותיקה, אני יודעת שתוכלי בסופו לייעל תהליכי עבודה, להתפתח מקצועית, להציע שירותים נוספים ללקוחותייך ולמקד ולמקצע את אלה שכבר קיימים.

עוד אני יודעת, שכל מי שיוצאת מהקורס הזה, בין אם היא מתחילה ובין אם היא אחרי שני עשורים בתחום (כן, כן, היו פה גם כאלה ויצאו נשכרות), יוצאת מפוקחת יותר משהגיעה, מפוקסת על המותג שהיא, על הבשורה שהיא מביאה לעולם ואיך לספר אותה לקהל שבחוץ.

קל. פשוט להרשם

* הפרטים שלכם בידיים טובות. לעולם לא נעשה בהם שימוש שאינו הוגן או נעבירם לגורם שלישי.
אהה ואנחנו גם לא מספימים :)

* הרשמה זו אינה מחייבת ותעביר אותך לעמוד הסילבוס המלא

רוצה לדבר איתי? בשמחה 054-8328302

למי מיועד הקורס?

הקורס יכול לעזור לכל בעל או בעלת מקצוע שהיומיום שלהם עוסק במותגים, בעבודה עם עסקים ובתהליכי עבודה סביב עולמות התוכן והמיתוג.

מומלץ בעיקר ל:

- מעצבות גרפיות ונשות תוכן עצמאיות מתחילות שתהליכי העבודה עוד לא השתרשו אצלן וזקוקות ליד מכוונת וליצירת סדר וארגון בעבודה נכונה מול לקוחות.
- מעצבות ונשות תוכן שיצאו לעצמאות אחרי עבודה כשכירות וזקוקות לשיוף הפן העצמאי.
- מעצבות ונשות תוכן ותיקות שרוצות לשפר ולייעל את הקיים ולקבל ארגז כלים עשיר לפיתוח העסק, תהליכי העבודה בו והעמקה בעולמות פיתוח מותגים.
- גברים העונים לאותן הגדרות ;)

בוגרות מספרות

לליב בראון

הקורס תרם לי רבות בהבנה של דרכי עבודה נכונות מול לקוחות והתנהלות נכונה מולם. הגר בחורה מקסימה ומעוררת השראה, האווירה מעולה וגם כל הפינוקים הקטנים והמשמעותיים. הכל היה מוקפד מאוד עם מחשבה מעמיקה על כל דבר וזה הורגש מאוד. בקיצור קורס מעולה!

אביגיל טורנאו

הגר מקסימה ויש לה ידע עצום אותו היא מעבירה בנדיבות ואהבה רבה למעצבים אחרים. הקורס מעולה למעצבים שרוצים להבין איך עובדים בפועל בסטודיו לעיצוב ולהבין לעמוק את תהליך המיתוג מהצעת המחיר ועד הגשת הקונספט ללקוח.

עדי צור מועלם

קורס חובה לכל מעצב בכל שלב שבו הוא נמצא. נותן כלים מעשיים והבנה על התנהלות נכונה מול לקוחות ותהליכי עבודה מסודרים. הגר שופעת ידע ומקצועיות ופותחת את ליבה הרחב ונותנת כל מה שהיא יכולה וגם מעבר. מלבד התוכן המעולה אפשר ללמוד המון מכל ה"מסביב" - מהנראות והמיתוג של הקורס והרצינות וההשקעה בפרטים הקטנים. פשוט מעורר השראה ושווה כל שקל. ממליצה בחום!

אפרת יצחקוב

טוב כזה קורס עוד לא היה כאן!! הוא יעיף אתכם קדימה מבחינה מקצועית ויעשה לכם סדר בעבודת מיתוג מול לקוחות. הוא ילמד אתכם כיצד להתנהל בכל שלב ושלב החל מהשיחה הראשונה עם הלקוח ועד הצגת התוצר המוגמר. קורס פרקטי ויעיל - פשוט ללמוד וליישם! וכל זה בסטודיו של הגר המדהימה - מקום מיוחד ומעורר השראה באווירה הכי כיפית ומפנקת.

דשה בורטקוב

קורס הזה כל כך מיוחד, מהנה, כייפי, יצירתי, צבעוני בצהוב, וורוד. במהלך הקורס למדתי לאפיין, לפתח מותגים, לעצב מערכות יחסים וגם לעצב צורות של אותיות. הגר Hagar Eshhar Nir את לימדת אותי שאפשר להגשים חלומות ולא לוותר, כמו וולט דיסני אמר "אם אתה מסוגל לחלום, אתה מסוגל גם לבצע" . אני רוצה להודות לך על הקורס המושלם.

מתי זה קורה?

מיד אחרי חגיגות סיום החופש הגדול ותחילת שנת הלימודים :)

הקורס הוא חמישה מפגשים, שיתקיימו לסרוגין בימי שני וחמישי במהלך חודש ספטמבר 2019.

אורך כל מפגש ארבע וחצי שעות בין 09:30-14:00

- מפגש ראשון - יום חמישי ה-05.09.19 שעות 09:30-14:00 

- מפגש שני - יום שני ה-09.09.19 שעות 09:30-14:00 

- מפגש שלישי - יום שני ה-16.09.19 שעות 09:30-14:00 

-מפגש רביעי - יום שני ה-23.09.19 שעות 09:30-14:00 

-מפגש חמישי - יום חמישי ה-26.09.19 שעות 09:30-14:00 

איפה נפגשים?

כל המפגשים יתקיימו בסטודיו CURLY BLACK, ברחוב ההגנה 15 ג', בבנימינה.
יש מלא חניה ואנחנו נמצאים במרחק הליכה של 10 דקות מהרכבת.

(*בתיאום מראש אנחנו יכולים לבוא לאסוף מהרכבת)

כמה זה עולה?

4400 ש״ח.

אפשר לשלם עד חמישה תשלומים של 880 ש״ח כל אחד.

אתן תמיד שואלות, אז אני עונה כבר עכשיו - כן :)

450 ש״ח הנחה נוספת למשלמות בתשלום אחד.

3950 ש״ח סך הכל, בתשלום אחד.

איך להבטיח את מקומי בקורס?

קל.

פשוט להרשם. לעבור לעמוד הסילבוס, לראות את כל התכנים ולהעביר תשלום באחת מהדרכים המוצעות.

אפשר לעשות זאת בדף התשלום אליו אפשר להגיע מעמוד הסילבוס, בהעברה בנקאית (פרטים מטה) או באשראי טלפוני בטלפון 054-8328302


פרטי חשבון להעברה בנקאית:
שם מוטב - Curly Black
מס. חשבון - 189905
מס. סניף - 627
בנק הפועלים - 12

 

* עד חמישה תשלומים (הנחה על תשלום אחד מפורטת מעלה).

** ההרשמה הראשונית אינה מחייבת, היא מובילה לעמוד התשלום.

*** מספר המקומות מוגבל ולכן לא ישמרו מקומות, אלא בתשלום מראש.

 

מדיניות ביטולים

** דמי ביטול עד שבועיים לפני תחילת הקורס 300 ש"ח**
במקרה של תקופה הקצרה משבועיים דמי הביטול יעמדו על 600 ש"ח
במקרה של ביטול שלושה ימים ופחות לפני תחילת הקורס, לא יוחזר התשלום, אלא אם תמצא מחליפה. (ממליצה תמיד במקרה של ביטול למצוא מחליפה. כך כולן מרוויחות).

חמוצים מתוקים. הטבות והפתעות

אחד הדברים שיוצאים איתם מהקורס הוא הידיעה מה הם חמוצים מתוקים וזה מידע זהב ;) 
אבל רגע של רצינות, מעבר לדלת, מחכות מלא הפתעות:

מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת לחלק ולפזר מלא ידע סביב. מי שמגיעה לקורס, יוצאת עם ערימה של ידע, מידע, טיפים וצידה לדרך שאם תתמיד ותשתמש בה, היא תעוף למחוזות ותוכל להרים את העסק שלה כל כך הרבה מדרגות מעלה.


- חוץ מכל אלה, הקורס כולל הרצאה אורחת של עינת שמשוני, המגיעה לכאן בפעם השישית, הרצאת זהב על מתודות תמחור והצעות מחיר.
- מרצה אורחת נוספת שמגיעה בפעם השלישית היא זינה דורמן, שגם מעצבת בסטודיו, היא תעביר סדנת קליגרפיה ותתן כלים מדהימים לעבודה עיצובית.
- מרצה אורחת מהממת שדרכינו משתלבות זו בזו, היא שירי גולדשטיין פיקס המכונה ״ורבלית״ שתרצה על כתיבה שיווקית ויצירת תוכן לרשתות החברתיות בראיה מותגית 

- קבוצת וואטסאפ תיפתח במהלך הקורס לדיונים, שאלות, בקשות וקשר שנוכל לנהל בשוטף.
- בסיום הקורס, אכניס את כל המשתתפות לקבוצת האם בה חברות וחברים כל משתתפי הקורסים הקודמים.
- פגישה אישית איתי מתנה - כל משתתפת מוזמנת לקבוע איתי פגישה אישית של שעה וחצי, בה אפשר יהיה להעלות התלבטויות לגבי העסק הפרטי, לגהי לקוח, או כל התלבטות עסקית, מקצועית, עיצובית או ניהולית. (ההטבה בשווי 1000 שח פלוס מע"מ). את ההטבה אפשר לנצל במהלך הקורס, או עד חודש מסיומו.
- יוגש כיבוד קל שווה וכשר
- ויהיו חמוצים מתוקים שאותם אני משאירה לדמיון הפרוע שלכן ;)

כל שנשאר. להרשם :)

הסילבוס

מפגש ראשון [יום חמישי 05.09.19] - יסודות המיתוג. פרופיל תדמיתי. מי הוא הלקוח.

 

מפגש שני [יום שני 09.09.19] - תמחור. הצעת מחיר. עקרונות פיתוח מותג.

 

מפגש שלישי [יום שני 16.09.19] - אפיון מותג. בניה. ניתוח. הסקת מסקנות. יסודות המחקר.

 

מפגש רביעי [יום שני 23.09.19] - מקורות השראה. מחקר ויזואלי. קייס סטאדיז. ניתוח שיטתיות.

 

מפגש חמישי [יום חמישי 26.09.19] - העברת מסרים. מערכות יחסים. חמוצים וסיכומים. 

 

* את הסילבוס המלא ותוכן המפגשים אפשר לראות בעמוד הסילבוס לאחר ההרשמה. 

המרצות האורחות

עינת א. שמשוני, מעצבת גרפית, מאיירת, כותבת ומרצה אי שם ברמת הגולן. מנהלת את סטודיו געש ומלמדת עיצוב. אוהבת מוסיקה טובה, סרטים של טים בארטון ונעליים אדומות. חולקת את אהבותי עם איש אחד שמוכן לסבול אותן ועם חמישה ילדים שאין להם ברירה.

עינת תעשה סדר בראש ובשורת הרווח. בהרצאה היא תראה איך מתמחרים כישרון, יצירתיות ונסיון ואיך לעבוד עם מתודות תמחור ונטרול חסמים בדרך להצעת מחיר.

 

שירי גולדשטיין פיקס, צלמת, כותבת תוכן, מנהלת דיגיטל לעסקים. מנהלת את ורבלית, עסק של אשה אחת עם תשוקה לכתיבה, צילום ומה שבינהם. מרימת משקולות נצחית לחיזוק שריר הכתיבה, שיאנית קליקים של מצלמה, שוחה למרחקים ארוכים בבריכת הסושיאל. אמא לשני פיצים. גרה בעמק הוא חלום. עיצוב עושה לה שמח בלב בכל שעה של היום.

שירי תרצה על החיבור בין המותג למילים, איך מייצרים תוכן עם ערך לסושיאל ואיפה כדאי להשקיע את המשאבים.

 

זינה דורמן, מעצבת ומאיירת בחסד עליון בסטודיו שלי הצהוב ורוד Curly Black, מרצה לטיפוגרפיה בלימודי חוץ של מכללת ויצו חיפה, מציירת אותיות מגיל צעיר ועד היום, על ניירות, קירות, מסכים וכל מי שמסכים. מומחית לגידול גרעיני אבוקדו. יש לה את בוריס, ארי התינוק המתוק, שני כלבים ומלא קעקועים.

זינה תספר על מקורות הקליגרפיה, הכלים הנכונים לכתיבה קליגרפית, על לטרינג ועל שימוש [לא נפוץ] למטאטא. בנוסף יהיה תרגול והנחיה בסדנה.

 

מי את הגר אשחר ניר?

קוראים לי הגר אשחר ניר. אני סוג של ג'ינג'ית בצבע שחור מתולתל. מחליפה כובעים צבעוניים ונמצאת בתנועה 25 שעות ביממה ו-8 ימים בשבוע. 

ילדי הבכור הוא סטודיו Curly Black, סטודיו למיתוג, עיצוב אריזות ועיצוב חווית משתמש. יומי סובב בין פריסות, היטלים, תלת מימד, חומרים ואני מקפצת בין חוויות דיגיטליות לפיזיות.

בגינת הסטודיו אנחנו מגדלים נענע ולצידה סוכריות מנייר (בעיקר), שהן המותג Tiny Scribbles, שכולו פיתוח, עיצוב והפקה שלנו. המוצרים נמכרים בחנויות עיצוב בארץ ובחנות דיגיטלית.

אני כותבת בלוג מקצועי בשם onscribbling.com בנושאי מערכות יחסים בין מותגים לקהלי יעד, דרך משקפי אסטרטגיה ועיצוב ומשתפת בו בתהליכי ושיטות עבודה, באני מאמין שלי ובנסיון שלי כמפתחת מותגים.

אני מרצה לעיצוב אריזות באקדמיה ומעבירה קורסים בנושאי אסטרטגיה ומיתוג לקהל של אנשי עיצוב ותוכן.

לפרוטוקול, אני בוגרת בהצטיינות של מגמת תקשורת חזותית בשנקר, עם התמחות של שנתיים באסטרטגיה, מיתוג ועיצוב אריזות. נושאת איתי בסל תעודות לימודים נוספות של חשיבה יזמית, ניהול ושיווק, תיאטרון, אומנות הרטוריקה, UX עיצוב חווית משתמש, בלוגינג, צילום ומיקרו-קופי. בכולם צברתי קילומטרים ושנים והם תורמים לי רבות.

אחרי ולפני הכל אני אשה של אודי, האיש שלך חיי ואמא לשי ולי, המתנות שלי, תאומים, בן ובת, שהגיעו אחרי שנים של ציפיה, בהן ניצלתי את הזמן, פיתחתי קריירה, סטודיו וכמה חלומות.

זהו המחזור השישי שאני פותחת. אני יודעת שהקורס הזה משנה חיים. אלה התגובות שאני מקבלת. אני מזמינה אתכן להחליט עבורכן לעשות עוד צעד קדימה יחד איתי.

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.